mandag den 19. december 2011

Hjemme efter en god weekend i kbh!!




Jeg har virkelig haft nogle gode dage i københavn.
kom derovre tirsdag aften og ellers har der bare været hygget og festet derovre.
var på karel torsdag og penthouse fredag, som var rigtig hyggeligt og er du gal mig og min veninde natascha blev fulde i det fri bar med forskellige shot's. og nu lyder det måske klamt, men vi har faktisk talt det til 24 gajol shot's. puhaaa :O
min veninde lisa holdte den så kørende på cola, da hun var blevet småsyg efter torsdagens bytur, haha :-D




cheap!!
lørdag var jeg forbi min gode ven peter's nye bar som hedder cheap..
den ligger lige overfor zen, og det er jo god opvarmning til når man skal i byen, det er rigtig billigt derinde, med rigtig gode priser., så hvorfor ikke bare drikke sig stiv derinde istedet for at stå et fint sted og betale kassen og så bliver du kun halv så fuld som hvis du nu havde været derinde. det smart var ;-)
det er ikke så stort, men stadig stort nok til man kan danse og hygge sig med sine gode venner. synes helt klart i skulle tage at tjekke det ud. det ville jeg i hvert anbefale efter mit besøg, for jeg gik i hvert fald ikke helt ædru derfra ;)


- i kan evt. gå ind og like dem på facebook, hvor i bla, kan se et par små bar priser og hvornår de har åbnet, og læse om stedet! :-)


http://www.facebook.com/pages/Cheap/279571015428451?ref=ts













Ingen kommentarer:

Send en kommentar