søndag den 8. januar 2012




Endelig langt om længe er reklamerne begyndt at køre på kanal 5 og jer som ikke ved det, så skal jeg være med i det :-D
Jeg har altid tænkt på når jeg så det i tv'et "hvor gad jeg egentlig godt prøve den bane!!" og så sketet det sgu. Jeg blev ringet op og fik afvide at jeg var gået videre og skulle til argentina! "jeg var en rigtig glad person den dag"
og det blev til en af de bedste feriere jeg nogensinde har været på. gode og søde mennesker og godt sammenhold. det er noget vi kan li! :) jeg laver selvfølgelig et indlæg efter programmet om hvordan, hvorfor og hvad :)

jo, selvfølgelig er det da sjovt at jeg kan sidde og se mig selv på tv nu. men det var ikke grunden til jeg meldte mig. jeg skulle bare prøve den bane, da jeg altid har ville. og så var jeg sådan set ligeglad om der var kamara hold på eller ikke. skulle bare prøve den! :)





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar