onsdag den 25. januar 2012

Velkommen til mig.



Jeg har boet i Århus hele mit liv næsten, udover jeg så befinder mig i København og Sverige til tider nu.
Jeg elsker at være ude i naturen og den friske luft.
Jeg græder meget nemt.
Jeg kan godt lide at få opmærksomhed ;)
Jeg elsker rigtig høje sko, men hvem gør ikke det ?
Jeg elsker tøj og mode.
Jeg tænker mindst en gang om dagen, om der er liv efter man er gået bort.
Jeg har en hund ”weedy” som jeg elsker mere end noget andet.
Jeg griner meget nemt.
Jeg går meget op i biler.
Jeg har om vinteren næsten altid 2 par bukser på, da jeg synes det er for koldt!
Jeg elsker at feste.
Jeg elsker at blive inspireret af andre folk’s tøjstil.
Jeg filer og renser negle næsten hele tiden når jeg ikke har de ”fake” på.
Jeg elsker fart!
Jeg elsker og lever af musik. Der går ikke én dag hvor jeg ikke har hørt noget.
Jeg retter hele tiden på mit hår.

Det var så lidt fra mig J

2 kommentarer:

  1. Rigtig fedt indlæg !! altid dejligt at få et indblik i andre personer som man ikke havde forventet . (:

    SvarSlet
  2. og forresten . rigtig fede billeder du har fået taget dig .. kan du

    fortælle hvad for en fotograf du bruger ??

    SvarSlet